Fäjsbok

Jag har blivit internet-skadad.

För en vecka sen hade vi som bekant Luciakonsert och jag råkade veta att en av tanterna (ca 85 år) jag åker till på hemtjänsten skulle gå på den. Eftersom jag inte träffat henne på lång tid undrade jag lite hur hon tyckte att det var.

Jag lovar, i en sekund eller två tänkte jag seriöst tanken:

- Hon kanske har skrivit nåt på facebook om den, jag går in och kollar!

Aaaalltssåååå,.... I den tredje sekunden kände jag mig bara väldigt dum i huvet. :) Men så är det väl. Fb är en alldeles för stor del av livet för oss ungdomar :')


Annars då? Jag fick ett jättefint citat av min vän Hans igår:

Jag: Släpp din hämningar Hans!
Hans: Hahahah dom är redan släppta och betar för fullt på syndernas ängar xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0