Let it snow

Idag var jag på Ikanohuset med Sandra :) FAKTISKT så blev ALLA julklappar inhandlade på typ 3 h :) Tror att det är för att jag va så stressad på att få dom köpta så det blev liksom inte så mycket tanke bakom. Man tog första bästa så att säga. God Jul, familjen Petersson.

Den svåraste presenten var förstås till John, men Sandra hade flera bra förslag. Tex:

- Lång tunn tröja (gav jag förra julen)
- Strumpor (gav jag förra julen. Romantisk flickvän jag är)
- Min oskuld (gav jag förra julen. Nejvars, skojade bara. Den är inte given än. (....................................))
- Mig själv, iförd underkläder hittade på HM med tillhörande dans

Jag nappade inte riktigt. 

Sen åt vi mysig jullunch på IKEA och övade på hur vi skulle förföra män om vi någon gång blev förlamade i ansiktet.

 

I'm sure that turned you on!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken heting!! ;;)

2011-12-20 @ 23:13:30
Postat av: Lina

HAHAHHA :D ni är störda! And I like it! :D hahhaha

2011-12-21 @ 00:09:51
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: vladica

hahah så sköna ni är :p vad köpte du till mig då? (a) hahah :P

2011-12-22 @ 15:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0