Livsuppdatering


Jag känner att jag på nåt sätt halkat efter lite den här julen.

Det är 5 dagar kvar till julafton och jag har köpt en julklapp! Av typ, 350! Julklappen ifråga är till pappa och (eftersom han aldrig är inne på min blogg, eller över huvud taget inte ens vet att jag HAR en blogg kan jag skriva att) det är en manick man sätter på insidan av toalocket som lyser med ett behagligt ljus när man ska gå upp i natten och kissa. Den lyser också om

1) Ringen är uppfälld (grön) och
2) Ringen är nedfälld (röd)

Känns som en julklapp mitt i prick.




För övrigt har jag tillbringat min första Lucialediga dag med en sovmorgon till uppvaknandet av ljuv musik. :) Dvs: blivit väckt av jobbet kl 06.36 till tonerna av sony ericsson-ringsignalen. Sen jobbade jag då en kortis på fyra timmar, gick hem, lagade mat, somnade i soffan och åt maten 2 h senare.

Har också laddat ner the Holiday eftersom jag missade den hos "julgodisbaket" hos Matilda igår men pga att min dator inte klarar av att, tex, öppna websidor, funkade inte filmen att se på. Tittade på How to lose a guy in 10 days istället.

Eh ja.

Imorgon ska jag till stan med Sandra och handla julklappar, på onsdag ska jag till stan med Hans och handla julklappar. Sen ska jag kanske till Jönköping för att hälsa på Johnny Ponny innan julafton och på torsdag ska vi göra julgodis med familjen. På fredag ska jag jobba.

Grattis! Nu kan också du skriva in detta i din almenacka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0