Ålderns höst

Jag och mamma har varit på Mary Kays jul-öppet-hus idag. Anledningen var att min hud faller av i form av flagor varje gång jag tar på mig foundation (fräsch tanke?) för att jag är så torr. I ansiktet alltså.

Orsaken är: Jag har blivit vuxen! Jag har inga finnar längre så min rengöring är för stark för min hud :') :')

Wonderful

Sen fortsätter hon med att säga: - Och om ett par år kan du ju gå över till Time Wise.

Time Wise är deras anti-rynk-serie.

Hur gick detta till??? Hur kunde jag på endast ett år gå från finnig yngling till rynkig tant?

Aja. Jag slipper ju iaf få en chock vid 40 för då har jag redan varit rynkig i 20 år. OM inte produkterna verkligen hjälper såklart :D Då kan supersläta silverhannah träda fram vid 70 års ålder och få alla andra att känna sig som passionsfrukter.




Hoppet i mitt liv. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0