(y)

Jag är trött.

Massa strul och konstigt på jobbet idag.

Jag längtar tills jag själv blir chef över typ Karolinska eller nåt. Då jävlar ska dom få på moppo, tanterna som bestämmer (över mig nu, under mig då).

Imorgon ska mörkret vika hädan i Gamla Lkpg iaf, första Luciaframträdantet är då (y). Sen ska jag supa mig full på Platå med Linköpings Lucia.

Jag har nån skum sjukdom, helt seriöst :o Jag kan va hur hungrig som helst, men bara tanken på mat får mig att må illa. Jag känner mig som Bella från Twilight ser ut 10 min innan hon föder barn, jag ser ut som Claes Malmberg i ballettrikå.

Det är kontrasten som skapar min kropp, konstverket.

 

ps. Idol va bra idag. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0